понедельник, 17 ноября 2014 г.

                                                            
                                                           Սեբաստացու օրերի


    Մի քիչ պատմեմ այս օրերի մասին՝ Սեբաստացու օրերի: Կրթահամալիր եկել եմ քաղաքի այլ դպրոցից, որտեղ չեն եղել այսպիսի հետաքրքիր տոներ, այսպիսի անմիջական միջավայր: Մի քանի օր առաջ Գեղարվեստի դպրոցի նորամուտ էր՝ տանիքի նորամուտ: Առաջին անգամ այստեղ հասկացա՝ ինչ է դա: Երաժշտական լաբորատորիայի ելույթը տանիքին, իսկ հանդիսատեսը՝ աշունով լցված այգում, ունկնդրում էր: Այս շաբաթ այնքան բան սովորեցինք՝ լսեցինք դասախոսություններ Սեբաստացու մասին, դիտեցինք ֆիլմեր, ներկա եղանք մի քանի համերգների, նկարեցինք քարերի վրա, պատրաստեցինք Սուրբ Ղազար կղզու մակետը: Մի բան էլ նկատեցի. տիար Բլեյանը լինում է բոլոր դպրոցներում, տեսնում ամեն ինչ, ընկերաբար զրուցում մեզ հետ, նաև կարծում եմ, որ բոլորն էլ սիրում են տիար Բլեյանին, բայց միայն փոքրիկներն են վազում ընդառաջ ու փարվում նրա ոտքերին:
   Այսօրվա տոնախմբությունը շատ գեղեցիկ էր: Երգչախմբի ելույթը եկեղեցում, հետո Մարմարյա սրահի տոնը, հարիսայի ծեսը ինձ շատ դուր եկան: Դուր է գալիս նաև, որ ուսուցիչներ մեզ վերաբերվում են ընտանեբար, մտերմիկ, որն էլ թույլ է տալիս ազատ ու անկաշկանդ լինելու: Եվ վերջում, ես էլ եմ արդեն Սեբաստացի:

Комментариев нет:

Отправить комментарий