Մորիս Կորնելիս Էշեռ ծնվել է հունիսի 17-1898-ին Լեուվարդնում , վարչական
կենտրոնն է հոլանդական
Ֆրիսլանդիա նահանգի, ինժենեռների ընտանիքում : Նրա ծնողներն էին (George Arnold Escher) և (Sarah Adriana
Gleichman-Escher), Ջորջի երկրորդ կինը, նախարարի դուստրը էր, Մաուրիսը եղել է նրանց կրտսեր
որդին. նա ուներ չորս ավագ եղբայրներ Berend, Էդմոնդը առաջին ամուսնությունից, Առնոլդի և Յան
երկրորդ: Ընտանիքը ապրել է «Princessehof», պալատում, որը XVIII դարում պատկանել է Մարի Լուիզ Գեսեն –Կասելոին:
Հիմա այս պալատը դարձել է խեցեղենի թանգարան
:
1903 թ ընտանիքը
տեղափոխվել
է
Արհեմ : 1907 թ տղան որոշ ժամանակ
սովորում էր ատաղձագործություն և երաժշտություն: Յոթ տարեկանում
նա մի տարի անց է կացրել մանկական հիվանդանոցում,
ծովափնյա Զանդորտ քաղաքում, որպեսզի բարելավի վատ առողջությունը: 1912-1918 թ Մաուրիսը
սովորել է ավագ դպրոցում: Չնայած նրան, որ վաղ տարիքից նա ցույց էր տալիս
իր կարողություները նկարչության մեջ , բայց
դպրոցում նրա կարողությունները ձախողված
էին (նա ձախորթեց քնությունը և նկարչությունը ): 1916 թ. Էյշեռը ավարտեց իր առաջին
Լինոգռյավյուռը , իր հայրիկի՝ Ջոն Ա. Էյշռ
, դիմանկարը:
1917 ընտանիքը տեղափոխվել
է Օստեռբեկ (արվարձանում Արհնեմա): Էյշրը և նրա ընկերները մի քանի տարի հետաքրքրված էին գրականությամբ, Մորիսը գրել
է բանաստեղծություններ ու էսսեներ: Նա չի կարողացել հանձնել վերջնական չորս քննությունները ,այդ իսկ պատճառով նա չի ստացել
բարձրագույն ուսումնական հաստատություն ընդունվելու հնարավորություն: Չնայած վկայականի բացակայությանը , նա կարողացել է հետաձգել իր զինվորական ծառայությունը, և շարունակել
է ուսումը 1918 թ սկսեց դասեր վերցնել ճարտարապետության
տեխնիկական Դելֆտա քոլեջում: Այն պատճառով, որ Էյշրը վատ առողջություն ուներ, նա չի
կարողանում հաղթահարել իր ուսումը և նրան հեռացնում են, բայց 1919 թվականին նա ընդգրկված
էր դպրոցում ճարտարապետության և դեկորատիվ արվեստի Հարլեմ , որտեղ նա ավարտել է
1922 թ. նրա ուսուցիչը եղել է նկարիչ Սամուել դե Մեսկիտա, Էյշերը հայտնվել է երիտասարդի հսկայական ազդեցության տակ: Էյշեռը պահպանել է բարեկամական հարաբերություններ Մեսկիտոի հետ մինչև 1944 թ., Երբ
Մեկսիտոն փետրվարի 1-ին ձերբակալվել է ընտանիքի հետ միասին նացիստների կողմից և ուղարկվել
է Աուշվից: Գրեթե անմիջապես հետո ենթադրաբար
փետրվարի 11, Մեկսիտան և նրա կինը զոհվել են գազի պալատում: Մահից հետո Էյշրը օգնեց ուղարկել ուսուցչի աշխատանքը Ամստերդամի
թանգարան «Stedeleyk»՝ թողնելով իրեն միայն մեկ ուրվագիծ՝ Գերմանիայի կոշիկը, իսկ
1946 թ. նա կազմակերպեց հիշատակի ցուցահանդես թանգարանում :
1921 թ.Էյշրը և նրա
ընտանիքը այցելել են Հյուսիսային Իտալիա և ֆրանսիական Ռիվիերա: Նա առաջին անգամ մեկնել էր արտասահման, և հնարավորություն
է ունեցել սովորելու արվեստ՝ իտալական Վերածննդի, որը նրա վրա շատ լավ տպավորություներ
է թողել :Նա նկարում էր ձիթապտղի ծառեր: Իր առաջին գրքույկը՝ Flor de Pascua («Զատիկ ծաղիկ»),
տպագրվել է հոկտեմբերին Նիդեռլանդներում և
վաճառվել են մեծ քանակությամբ օրինակներ: Արդեն այս գրքում սկսում են երևալ շարժառիթները Էյշեռի հետագա
աշխատանքների համար:
1962 թ նկարիչը ունենում է արտակարգ վիրահատություն և երկար ժամանակ մնում է հիվանդանոցում: 1964 թ Էյշերը
նորից
ուղարկվում էԿանադա՝ տեսնել իր որդուն, և տալու մի քանի դասախոսություններ, հետո վերադարձել
է Եվրոպա: Այն բանից հետո, երբ նրա առողջական
վիճակը վատթարանում է 1960 - ականներին, նրան պետք էր մշտական խնամք:
1969 թ հուլիսին Էյշերը ստեղծում է իր վերջին փորագրությունը
փայտի վրա - "Օձեր» 1970 թ., Սակայն ևս մեկ վիրահատություն է տեղի ունենում, և
հոսպիտալացում, Էյշերը տեղափոխվում է արվեստագետների ծերանոց »Rosa Spier hёys» քաղաքի
Laren մոտ Հիլվերսում: Աշխարհին ցույց է տալիս
ֆիլմ իր աշխատանքների մասին:
<<Օձեր>>
Էյշռը մահացել է մարտի 27-1972-ին հիվանդանոցում,
«Diakonessehёys» Հիլվերսում աղիների քաղցկեղից:
Նա թաղված է Baarn Cornfield alhemeen
behraafsplaatts գերեզմանոցում :
Էյշռը ուներ երեք որդի: George (1926), Արթուր (1928) և Յան
(1938): Նրանցից ավագը՝ George, պարբերաբար
ընթերցում է իր հայրիկի դասախոսությունները:
« Հարաբերականություն» - ի վիմագրությունը առաջին անգամ հրատարակվել է 1953-ին:
Վիմագրությունը
պատկերում
է պարադոքսալ աշխարհը, որտեղ չեն կիրառվում
իրականության օրենքները.
Մի աշխարհ. միասնական երեք իրողությունների, երեք ուժերը,որոնք ուղղահայաց
են միմյանց.
Ստեղծել
մի ճարտարապետական կառույց ըստ իրականության համակցված աստիճանների: Այն մարդկանց համար, ովքեր ապրում են այս
աշխարհում,
բայց տարբեր իրականության հարթություններում, վեր կամ ներքև:
«Գծագրական Ձեռքեր»: Lithography, հիմնադրվել է 1948 թ.-ին, բնորոշ
է այս ժամանակահատվածի նկարչի
Հիմնադրվել է
1961 Lithograph «Ջրվեժ»
Այդ գործընթացում, նկարիչը վերցրել
է մաթեմատիկական
հոդվածների գաղափարը, որտեղ նկարագրված
կտորը, նման է ինքնաթիռի
նախագծման եռաչափ ձեւավորման:
Իր աշխատաքների մի
կողմում նա ներկայացնում էր տարբեր օբյեկտների և արարածների կերպարանափոխությունը:
Թևավոր մողես
Horsemen.
Ինքնադիմանկար.
Պատշգամբ.
Վիմագրություն.
Վեր ու
վար. Վիմագրություն.
Կրկնակի
աստերոիդը
Օր ու գիշեր.
Նատյուրմորտ
հայելու.
Փողոց
Комментариев нет:
Отправить комментарий