Ոսկե հատումը հատվածի բաժանումն էր մասերի, որի դեքում ամբողջ հատվածը հարաբերում է իր մեծ մասին այնպես, ինչպես մեծ մասը հարաբերում է • փոքրին : • (a+b)/a=a/b


Ոսկե հատումը ճարտարապետության , քանդակագործության և գեղագիտության
մեջ:
Հին հունական ճարտարապետության ամենագեղեցիկ աշխատանքներից
մեկը Պարթենոնն է:
Ոչ միայն եգիպտական բուրգերներն են կառուցվել համապատասղան
ոսկե համամասնությանը:Նույն երեվույթը հայտնաբերվել է նաև մեքսիկական բուրգերի մոտ:


Ուշադիր նայեք <<Մոնո Լիզայի>> դիմանկարին: Կտավի
կոնպոզիցիան կառուցված է <<ոսկե եռանկյուններով:
Այս զարմանահրաշ համամասնությունը բավականին համատարած
բնույթ
ունի:
Այն
սերտորեն
կապված
է
ֆիբոնաչիի
թվի
հետ`1,1,2,3,5,8,13,21,34,…
• <<Ֆիբոնաչի>>-ն տասներկուերորրդ
դարի
նշանավոր
իտալացի
մաթեմատիկոս
Լեոնարդո
Պիզացու
կեղծանունն
է:
Լեոնարդո
Պիզացին
է
առաջին
անգամ
ուսումնասիրել
թվերի
այս
շարքը:
Ֆիբոնաչիի
շարքում
յուրաքանչյուր
թիվ,
սկսած
երրորդից,
հավասար
է
նախորդ
երկուսի
գումարին:
Շատ ուսումնասիրողների կարծիքով` հենց ոսկե հատումը
կիրառելու
շնորհիվ
են
ձեռք
բերում
կերպարվեստի,
ճարտարապետական,
երաժշտական ստեղծագործությունների
գեղարվեստական
տպավորչությունը
և
գրավչությունը:
Օրինակ
կարող
է
ծառայել
հին
հունական
հանրահայտ
Պարթենոն
տաճարը,
որի
կառուցման
ժամանակ,
ինչպես
ապացուցվել
է,
կիրառվել
է
ոսկե
հատումը:
Ֆիբոնաչիի թվերը հաճախ են հանդիպում բնության մեջ: Օրինակ այդ թվերին համապատասխան են դասավորված
տերևները
կոթունի
վրա.
Տերևների
յուրաքանչյուր
երկու
զույգերի
միջև
երրորդը
գտնվում
է
ոսկե
հատման
կետում:
Ոսկե
հատման
սկզբունքով
են
դասավորված
նաև
որոշ
ծաղիկների
թերթիկները
և
սերմերը
պտուղների
մեջ:
Комментариев нет:
Отправить комментарий